• Cisco Unified Contact Center Express

    Cisco Unified Contact Center Express është një server i vetëm, integruar me qendër kontakti në kuti, për qendrat e kontaktit formale dhe ato informale. Ai ofron:

        - Routing të sofistikuar të telefonatës dhe aftësi menaxhimi
          kontaktesh gjithëpërfshirëse
        - Karakteristika të fuqishme dhe automatike të shpërndarjes
          së telefonatave duke përfshirë routing me kusht, telefonatë
          në rradhë, dhe pritshmërinë e mesazheve, shfaqja e të
          dhënave të kompanisë, të dhëna në kohë reale dhe raportim
          historik
        - Integrimi i prezencës për më shumë kënaqësi nga ana e
          telefonuesit nëpërmjet performancës së rritur të agjentit dhe
          ekspertizën e diturisë së punonjësit
        - Workforce Optimization, duke përfshirë Workforce
          Management, Quality Management dhe Advanced Quality
          Management
        - Blended Preview Outbound Dialer dhe aftësi përgjigjeje me
          zë interaktiv të jashtëm
        - Blended Agent Email
        - Mobile Supervisor që mundëson raportet në kohë reale

  • Cisco Unified CRM Connector

    Integro aplikime të palës së tretë Customer Relationship Management (CRM) me zgjidhjet e  Cisco Unified Contact Center. Integrimi mundëson agjentët të përdorin CRM të palës së tretë me ndërfaqe përdoruesi për tu marrë me gjithë marrëdhëniet me klientin. Kur vjen një thirrje e re:

        - Informacioni i CRM merret nga numri i telefonit, Interactive
          Voice Response (IVR), ose shfaqet në një popup në ekranin
          e agjentit
        - Telefonatat mund të bëhen routed, të konferencohen ose
          transferohen nga ekrani i CRM
        - Aktiviteti është i rregjistruar për telefonatat hyrëse dhe dalëse